Wednesday, May 28, 2014

4. The top 5 your pet peeves

Photobucket
Err. Actually i really don't know what this title is about. I googled it. But peeves mean "mengesalkan". LOL . Haha 

Okeh pet peeves mean benda yg menjengkelkan kau,. Hmm
so top 5 benda yg buat saya rasa annoying.

1. Driver yg "bersopan"
Paling bikin benci kan kalau ada pemandu kereta yg macam tak pernah tau peraturan jalanraya, lagi satu, kalau kereta depan cuma bawak 40km/h? Demmit. Sangat buat saya memaki masa driving. Hehe bayangkan kereta potong kita, sekali bila d depan dah dia bawak 20kmh ja.. eee.. Macam mau langgar ja kereta macam tuh.

2. Orang yg banyak songeh
LOL. Ini orang paling bikin benci. Ada lagi kalau minta tolong, tapi cara macam mau mengarah. haha eee bikin panas. Saya paling x suka orang cakap 'sekarang jg!" LOL. 

3. Bunyi bising budak menangis.
erghh.. Saya rasa sangat annoying kalau dengar budak menangis mengada. Macam mau hempas ja budak2 macam tuh. bikin panas jg oo.. ee nasib la anak orang. Terpaksa la saya sabar saja. huhu tapi bukan saya tak suka budak. cuma bila dengar bunyi nyaring sakit kepala saya. But as a nurse, saya terpaksa senyum ja la. Hadapi dengan senyuman.

4. Orang bising masa sy tengah drive
haha I don't like people telling me what should I do. That and that and that. haha. Stres la. Hilang fokus driving. boleh buat saya bad mood juga. Kan sy xsuka denga bunyi bising ( walaupun saya bleh tidur juga walau bising) tapi masa sy nak fokus buat something mmg xboleh ganggu.

5. Tempat kerja tak kemas
haha. Stres oo saya kalau tempet kerja xkemas dan banyak benda yg xperlu ada d sana. haha. Semua kotak2 ubat yg xperlu mesti buang. Sama juga dengan peti ais saya. makanan yg dah xmakan, bekas2 kosong. Sila keluarkan dari peti sejuk saya. haa
cukup la kan. haha

*********************************

Right now listening to old love song. Urghh im in love. Hha! 
Its Thursday! Tommorow is Friday. Yay! I love friday! Huhu. Sleep la kejap.  

"I just call to say i love you "
This song currently playing on my playlist. Sometimes that 30second call mean. I miss you. Just want to hear your voice. Thank you for making me happy. That cronology. From rejecting to accepting until now. Haha

LOL if you didn't comforting me that time i think i would be okay. I will
Move on. But something told me to stay. I wait. And wait n wait. Until now. You and i. Thank god. Thank you Allah. I hope this is relation that will have your bless. Huhu. Ya Rahman Ya Rahim Izinkan saya bersama dia Ya Allah. Walaupun terlalu banyak halangannya. Biarpun terlalu mencabar hidup nanti. Tapi aku tau Ya Allah. Engkau xkan bagi ujian selain dari kemampuan ku. Amin. 

Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam. 

Mulakan hari mu dengan senyuman.

that post above was from january. i Just updated it. ahhaha

No comments: