Tuesday, May 8, 2012

i almost hit by a car

 
syukurlah saya selamat tadi dari dilanggar kereta.
tadi...
ada kitty sangat comel saya jumpa tengah jalan.
so, saya mainlah sekejap dengan kitty tuh. 
OMG sangat comel
2ekor kitty. haha

memandangkan saya OTW p makan,
dan terserempak dengan kucing tuh.
lepas main kejap,
saya teruskan perjalanan p cari makan^^

lepas kami menyeberang jalan,
sekali pandang belakang.
aiseh kucing tuh kejar saya.
tapi tym tuh ramai kereta
Ramai?
agak kelihatan kesalahan tatabahasa disitu ya.
hihi.

saya xsanggup tengok kucing tuh mati kena langgar sebab kejar saya
tapi ekor kucing tuh dah kena pijak olah tayar kereta.
Pijak?
grammar error. haha

saya pun apa lagi. xpeduli bas, kereta
terus belari amik kucing tuh.
siap kena hon lagi.
habis la saya kena maki kan oleh driver2 sekalian alam. haaha.

xpa. 
as long as c kitty selamat^^ 


c kawan sempat post d fb leh kisah saya menjadi catwoman.



gambar di atas.
kucing saya yang paling saya sayang
dah jadi arwah
huu
sedih..
siapa yg ada kucing.
sila bagi dengan saya.

TERIMA KASIH



1 comment:

Unknown said...

zera ada. Bobo dan ushi! ;)