Tuesday, November 1, 2011

oh sebenarnya!



Photobucket

memandangkan saya agak malas study dan lama tak update blog neh. so, terlintas dihati ini untuk membebel panjang lebar.

 ************

well, entry ni agak emo. dan agak bosan. sebab. ini pasal hati dan perasaan.! urghh! SOT. haha



bosan nya hidup single ni. 

WONDERING*

bila akan tamat zaman single saya neh? ahaa. 

"dear, if you keep rejecting people, you will stay single for the nest 10years"

OMG! xmau!

*gembira kunun single. naka dalam hati terasa bosan yang amat, ahhaha leweng.

tapi kalau ada urg mau, bukan juga kau mau kan. aduhai apple2..
*geleng kepala

enough with this single matter.


*************


i miss you tau! i wait for your text. but u never text me. well, i understand if you were busy.

still waiting for ur sms.. aduhai...

saya tau kau BZ.. sbb tuh saya tahan diri dari gatal tangan sms kau. huu..

sedih nya.

****************


dear seseorang,


tapi rasanya kau tak tahu. mau bagi hint pun entah la. haha saya sot. sebab sangat like sama kau.!



well.. kalau dah suka, kau xkan kisah pasal umur, jarak , tinggi atau berat atau size.
walaupun hidung dia penyek macam mana pun. 
dia hitam ataupun putih mcm pontianak,
muka penuh jerawat.
kalau dah sayang.
kau tetap sayang dia.


dear seseorang,


PLEASE, jangan suka orang lain.
suka saya saja.
kalau la kau suka saya. huu
sedih..

simpan dalam hati jak. ahaa




huhu.. 

speechless.. ahhaa


TIBA-TIBA saya jumpa neh!



" IF YOU LOVE THAT PERSON LET THEM KNOW OR SOMEONE ELSE WILL"

walaupun saya kunun ada admire ni orang* 
tapi hakikatnya saya masih tunggu bah ni satu urg ni.. ahhaha



oh dear..


SOME PEOPLE ARE MEANT TO FALL IN LOVE WITH EACH OTHER,
BUT NOT MEANT TO BE TOGETHER.


maybe kita hanya macam tuh.
i like u
u like me
but we cannot be together.

bahh! punya sandi ni statement! ahaha

 *************

astaga!
dari saya buang masa melalut tidak tentu pasal dalam blog neh. bagus saya p STUDY. next week exam. aduhai.

off laptop la dulu. hee.

selamat malam semua..

mimpi indah tau~


No comments: