Friday, April 1, 2011

:: perkara geli pompuan buat bila nak tarik perhatian lelaki::


assalammualaikum..

wahh sungguh cepat benda ini memenuhi ruang otak. sebagai *peneguran kepada wanita diluar sana.
kadang2 aku pun turut hairan bila ramai pompuan buat benda ni nak tarik perhatian lelaki.
haha
*mood mulut kejam ON

1) MENANGIS- hei com'on la gurl. nak nangis2 2 buat apa?! nak tunjuk sangat yang pompuan ni lemah dan kuat nangis? mentang2 lah ada pepatah (air mata adalah senjata wanita). meluat la.. lain la kalau betul2 tangisan 2 tulus dari hati. ini menangis buat2..adehh..

2) KETAWA BUAT2- wahh ini selalu terjadi. ketawa biar ikhlas. ^^

3) SUARA BUAT2 MANJA@GEDIK - err... kalau dah memang dilahirkan suara manja takpa la.. ini suara garau semacam tapi cakap manja2..HAHAHA geli..

4) PUJI2 EN.LELAKI TAPI TAK IKHLAS - ni saja nak amik hati. dan biar lama2 en.lelaki rasa disayangi dan en.lelaki tiba2 jatuh sayang dengan c popmpuan itu.

ini jak kut.. semua entry ini dibuat berdasarkan c kawan seorang ini. *kawan lama..^^

3 comments:

cik nurussalwa said...

haha..
yang penting jadi diri sendiri je lah..
senang..
abes cite.
=)

Maksue said...

hehehe agak2 maksue selalu buat yg mana ye??

apple said...

ohoo...

apple pon tak tau....

hihi...

kita jadi wanita ayu ternama^^