Sunday, July 25, 2010

kau dan aku

wehhh~~

boy....

hurm...

ko marah ka dengan saya pasal saya xmau kapel ngan ko???

ko masih kah tensyen dengan saya??

napa post ko d FB mcm ko menyindir saya jakk????

well....

apa yang saya mau..penjelasan bah..

walau saya tau ko akan cakap xada apa yang perlu dijelaskan..

tapi...

please la...jangan ko wat macam ni...

mcm saya rasa saya ini amat jahhat dan kejam dengan ko...

i try to call you but you did'nt answer..

ko benci ka dengan saya...

boy~~

please jangan buat saya mcm ni..

we only can do best if we just a friend..

yeah~~

sure i love u..

i admit it..but just as friend k....

actually i really miss time2 kita selalu msj mcm dulu2..

i lost a good friend like u..

uhuhuhu~~

and i dont know what r u thinking..

u ask me what im feel if i lost u...

if i leave u..

if~~

but now....

u the one who leave me...

u make me lost u....

i know what u feel of rejected...

but can 2 just give me time????

huhuhu~~

well boy...

u just too sensitive...

uhuhu~~ still.....

i miss u...

sorry......put all the blame on me...

saya yang tidak pandai jaga hati ko kan...

selalu jak menyakitkan hati ko...

uhuhu~~~

anyway..

i feel lucky sebab ada peluang kenal dengan ko...

uhuhu

owez make me smile.....

tnx dear...

4everything~~

No comments: