Sunday, March 8, 2009

my class mate

pantai ba...
tutor fren..
sweet fwen..
she is...emmmm...
damn!xmnang 1 in thousabd..but masih buli snyum2..haha
coral speking grup..kalah jua...hehe
holy crown grup..kami perasan artis..haha lupa lyric lagi..
hapening punya class..
still...kami menang bergambar...
aktvti khdmat sosial..emm taun lalu pnya ceta..

1:00 AM 1/3/2009 haha em hari ni ahad..mnggu ni saya bz sket la..
banyak aktvti kan..
bulan bio lagi..say ikut pertndgan coral speaking..
ianya sangat ngeri...
at least ada juga pnglaman..
haha best juga la..
and 1 in thousand.
.haha buli juga la saya perasan jadi artis..
hehe nasib baik la hujan tidak turun..
kalau x,banjir la 2 kml..
haha then pas persembahan 2 kami pulak bgambar macam kami pulak yang menang..
haha xpa2...
emm memang pnglaman yang tidak buli kena lupa la 2.
.i wont forget my memories with all my tutorial friends..
haha ada yang gila2 macam saya..
ada yang skema..
ada yang indi..emo..
haha macam2 ada d clas sy..tapi apa pun kawan2 saya,
they r the best!!
hehe next week adea pertandingan ict lg..
memang tensyen gila la ni minggu mau kasi siap suma keja2 multimedia 2..
saya pun tensyen juga buat web utk grup saya..
tapi berkat ksabaran,dapat juga sy siapkan..alhmdlh..............
.pas ni mau fikir keja math lagi..
adui 5 chapter perlu hantar..1apa pun belum siap lagi..
haha xpa2 buli copy2 dari kawan.
.haha apple2 bila la la ko mau insaf ni..
emm besa la 2 kalau remaja kan..
hehe adui tumbuh pulak jerawat chenta saya ni..
bila masa saya ada chenta?
opss..
sentiasa single okay^^

No comments: