Thursday, February 24, 2011

:: sangat emo ::

assalammualaikum wbt..

hari ini saya sangat Emo..jiwa kurang stabil.. sangat banyak benda yang tidak diingini berlaku.. haiya~ jiwa macam ini boleh buat fikiran kacau.. ditambah dengan asgemnt yang saaangat banyak.. dah lah c F* cari pasal dengan saya.. lecturer pulak suka suki mhentam.. adoii... tensyen.. terpaksa buat statment.. sepanjang dua tahun saya belajar inilah kali pertama buat statment.

STATMENT ini sangat tidak elok jika kita mau meneruskan pelajaran ataupun ambilan kerja. risau bila dah habis study nanti lambat dapat posting akibat dari statment.. nak cakap masalh disiplin..?
well... helloo..bukan saya yang buat... tapi semua kena..

tapi consider juga la dengan c kawan 2. banyak sangat masalah sampai lupa inform kat lecturer yang dia terpaksa ambil emergency leave.. nenek dia sakit tenat kat kampung..

***************

tadi pengerusi group panggil..( meeting tergempar) nak bincang masalah ini..mula la d sana.. sesi mengeluarkan air mata. ( saya tak nangis..air mata saya PRN=bila perlu saja..hahaha ) kesian dengan ketua kelas minggu ini.. ( attention= class saya bertukar ketua class tiap minggu ).. saya bukan nak cerita kisah air mata ini.. hahaha alamak! roomate saya tengah susun ayat nak buat statment 2...huhu T_T

*****************

satu lagi kenapa saya sangat tensyen.. ada budak ni.. kata dia nak deactive FB nya pasal saya tak layan dia kat FB.... wooo!! amazing u... dia B bukan nama sebenar sangat berperangai aneh sejak kebelakangan ini... dia mudah terasa bila saya malas nak layan.. bila saya rapat denga orang lain dia pandai merajuk..ishh..aneh betul! emm saya tau dia mmg ada hati+ dia sayang saya..tapi saya tak boleh terima ( i'm very sorry dude) ..
*****************

woo...sampai sini saja la...sangat penat!
nak tido?
maybe later la..not sleepy yet^^

2 comments:

Unknown said...

jngn emo2..sabar3 saja

Apple said...

hahaha......
sentiasa sabar ni^^ tnx^